Pagina's

maandag 30 november 2020

2020 Week 48, Fietsen, Wandelen, Fotograferen en meer

Week 48 en week 5 van het wandelproject. Sinds 26 november al 190,92 km gelopen en honderden foto's van Roden gemaakt. Ik las onlangs dat het hebben van een hond goed is voor de gezondheid, het helpt tegen eenzaamheid (heb ik geen last van) en het dwingt tot bewegen. Dat laatste doe ik door elke dag mijn camera uit te laten, dat scheelt een hoop hondendrollen. Niet dat ik een hekel aan honden heb hoor, zijn best wel leuke beesten, maar ik word nooit zo enthousiast van het eindproduct van hun spijsvertering onder mijn schoenzolen.

Klik HIER voor het fotoalbum "2020 Week 48, Fietsen, Wandelen, Fotograferen en meer"
in Google Foto's.

Klik  HIER voor het fotoalbum "Streets of Roden"
in Google Foto's.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten