Pagina's

maandag 22 juli 2019

22 Juli 2019, NORG

Aan het eind van de middag nog even een 40 km rondje gefietst. Als ik door Norg fiets dan is dat meestal onderweg naar een andere bestemming, of ik ben onderweg naar huis en denk: bijna thuis.😀
Vandaag even van de doorgaande route afgeweken en Norg door de ogen van een toerist bekeken op zoek naar mooie plaatjes. Of dat gelukt is ? Dat laat ik aan anderen over.

De Route

De Norgerberg

Langeloërduinen

De Norgerberg

Langeloërduinen

Norg

Toen ik deze foto maakte moest ik aan Ouko Dijkema denken, Snap eigenlijk niet waarom 😀.
Brink, Norg


Brink, Norg

Kampweg, Norg

Elke keer weer een mooi plaatje

Zandvoort, Norg

Brinkstraat, Norg

Rode Schuur

Poppenstijn

Zo had ik deze nog niet op de foto

Brink, Norg

De Steeg, Norg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten