Pagina's

zaterdag 10 juni 2017

10 Juni 2017, Dag 2, Holland International Blues Festival, Grolloo

Vandaag ruim op tijd voor het eerste optreden. James Hunter trapt af, had ik al eens gezien in De Oosterpoort. Prima optreden. Daarna The Fabulous Thunderbirds, voor mij het hoogtepunt van de avond. The Magpie Salue en Vintage trouble zijn ook prima te verteren. Gov't Mule, Southern Rock, normaal wel mij muziek maar vanavond kon het mij om een of andere reden niet bekoren. Waarschijnlijk eist de vermoeidheid toch z'n tol. Ook een aantal mensen gesproken die op een camping stonden, moest ik volgend jaar ook mar doen, misschien samen met Henriƫtte.
YouTube video; Compilatie HIBF 2017


Parkeerplaatsen zat

Nog een eindje lopen

Ben er bijna

Grollo op zaterdagmiddag

Guduldig wachten.

James Hunter

The Fabulous Thunderbirds

The Fabulous Thunderbirds

Even uitrusten

The Magpie Salute

The Magpie Salute

Gemoedelijke sfeer

Vintage Trouble

Vintage Trouble

Vintage Trouble

Vintage Trouble

Gov't Mule













Geen opmerkingen:

Een reactie posten